دستگاه کلندر نسل 5 سیلندر 60 عرض 1.80

دستگاه کلندر نسل 5 سیلندر 60 عرض 1.80، به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین و پرکاربردترین ابزارهای فرآیندی در صنعت ماشین‌سازی به‌شمار می‌آید. با طراحی منحصر به فرد مبتنی بر تکنولوژی ترک، این دستگاه قادر است تا عملیات فشرده‌سازی و فرم‌دهی مواد را با دقت و کارایی بالا انجام دهد، از طریق کاهش هدر رفت مواد و افزایش بهره‌وری در فرآیندهای صنعتی.

با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فناوری و مهندسی، دستگاه کلندر نسل 5 سیلندر 60 عرض 1.80، انعطاف پذیری و قابلیت تنظیم بالایی را برای تولیدکنندگان فراهم می‌کند، که این امر به بهبود کیفیت و افزایش تولید محصولاتشان کمک می‌کند. این دستگاه، به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل در بهبود رقابت‌پذیری صنایع تولیدی، باعث تحولات مثبت و نوآوری در فرآیندهای تولیدی می‌شود.

یک دستگاه چاپ روی شال و روسری، یک پرینتر تخصصی است که برای چاپ طرح‌ها، الگوها یا تصاویر روی شال طراحی شده است. این دستگاه‌ها از تکنولوژی چاپ جوهرافشانی یا دای-سابلیمیشن استفاده می‌کنند تا طرح را روی شال منتقل کنند. دستگاه چاپ روسری یا دستگاه چاپ بر روی بافت، یک دستگاه چاپ حرارتی است که برای چاپ روی سطوحی مانند روسری، تیشرت، کیف و … استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها معمولاً با استفاده از روش سابلیمیشن (Sublimation) کار می‌کنند. در این روش، جوهر چاپ به صورت گاز در می‌آید و در بافت جذب می‌شود. این روش باعث می‌شود که چاپ بسیار با دوام و ضد حساسیت باشد و رنگ‌های زیبا و شفافیت بالایی داشته باشد.

چاپگرهای دیجیتال شال و روسری فتوبهمن دارای فرآیند جدید و نوآورانه است که شامل چاپ طرح، الگو یا تصویر مستقیماً بر روی پارچه است. چاپگر سابلیمیشن مناسب برای پارچه‌های پلی استر، می‌تواند برای تیشرت، روسری، لباس ورزشی و ژاکت استفاده شود. چاپگر سابلیمیشن می‌تواند با 2 تا 8 هد چاپ اپسون مجهز شود، دارای رنگ عالی، ثبات و سرعت انتقال بالا است. ما عرضه کننده چاپگر سابلیمیشن، جوهر سابلیمیشن و کاغذ سابلیمیشن در بازار ایران هستیم. ابتدا روی کاغذ ترانسفر سابلیمیشن چاپ کنید و سپس به سایر مدیاها (فرش، روتختی، رومیزی، حصیر ماوس، کیف، روبالشی و …) انتقال دهید.

دستگها-های-کلندر
دستگاه کلندر ترانسفر چاپ پارچه
پلاتر 8 هد
دستگاه پلاتر چاپ پارچه

فرایند چاپ دستگاه شال و روسری 🧣:

برای چاپ روی روسری با دستگاه چاپ روسری، ابتدا باید تصویر مورد نظر را با استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ، آماده کرد. سپس تصویر را با استفاده از پرینتر خاصی که معمولاً با دستگاه چاپ روسری همراه است، چاپ می‌کنیم. سپس روسری را روی دستگاه چاپ قرار داده و با استفاده از حرارت و فشار، تصویر را روی روسری چاپ می‌کنیم.

برای چاپ شال و روسری روش‌های مختلفی وجود دارد که هر روش دارای دستگاه مخصوص خود است، اما یکی از روش‌هایی که در دنیا و به ویژه در ایران بسیار پرطرفدار است، روش چاپ سابلیمیشن است. چاپ شال و روسری به روش سابلیمیشن یکی از باکیفیت‌ترین چاپ‌ها در این عرصه است که به قولی درس خود را پس داده. دستگاه چاپ شال و روسری که قصد داریم در موردش توضیح دهیم درواقع دستگاه سابلیمیشن است. برای چاپ شال و روسری و یا هرگونه محصول دیگر، فرایند چاپ به این صورت است که ابتدا طرحی که برای شال و یا روسری خود مدنظر دارید باید توسط دستگاه چاپ و روسری به روی کاغذ سابلیمیشن چاپ شود که در این مرحله می‌توان گفت دست انسان هیچ‌گونه دخالتی ندارد و تمام فرایند چاپ توسط خودِ دستگاه با بالاترین کیفت انجام می‌شود. در مرحله بعد کاغذهایی که بر روی آن‌ها طرح شما چاپ شده است به روی پارچه قرار داده می‌شود و توسط دستگاه دیگری که کلندر نامیده می‌شود با دما و حرارت بالا به حالت تصعید درمیاید؛ یعنی جوهر بر روی کاغذ به حالت گاز درآمده و به خورد پارچه می‌رود.

شما می‌توانید با مطالعه مقاله  زیر در مورد چاپ سابلیمیشن بیشتر بدانید.

سابلیمیشن چیست؟

کلندر
دستگاه کلندر
دستگاه چاپ پارچه دیجیتال عرض 190 با دو هد اپسون  پلاتر
دستگاه پلاتر سابلیمیشن

مزایای دستگاه چاپ شال و روسری:

یکی از اولین و مهم‌ترین مزایای دستگاه چاپ شال و روسری به روش سابلیمیشن، دقت چاپ بالا و کیفیت خوب کار است. در کنار این کیفیت خوب چاپ، لازم به ذکر است که وقتی شما دستگاه چاپ شال و روسری را خود داشته باشید و کار چاپ این محصول را انجام دهید، هزینه تمام شده شما بسیار پایین‌تر از خریداری همین شال و روسری از خارج از کشور است. نکته بسیار مهم دیگر این است که قابلیت چاپ این دستگاه تنها به شال و روسری خلاصه نمی‌شود. شما می‌توانید با دستگاه چاپ شال و روسری انواع محصولات پارچه‌ای را نیز چاپ بزنید. برای مثال چاپ بر روی پرده، روتختی، رومبلی، تیشرت و بسیاری محصولات دیگر همگی با این دستگاه امکان پذیر است.
همان طور که بالاتر نیز گفته شد یکی از قدرتمندترین روش‌های چاپ حال حاضر دنیا، روش چاپ سابلیمیشن است. یکی از مزایای مهم این چاپ این است که جوهر به طور کامل به خورده پارچه رفته و بعد از فرایند چاپ، دیگر شما نگرانی بابت شست و شو نخواهید داشت.

  • چاپ طرح بدون محدودیت
  • قابل شست و شو و مقاوم
  • رنگپذیری عالی
  • سرعت بالای چاپ⏪
  • هزینه پایین چاپ
  • و …

روش های کسب درآمد از دستگاه چاپ شال و روسری

برای راه  اندازی یک کارگاه شال و روسری شما نیازمند 2 دستگاه خواهید بود.
دستگاه پلاتر  
دستگاه کلندر ترانسفر پارچه

این 2 دستگاه مکمل یکدیگر می‌باشند و طبق توضیحاتی که برای فرایند چاپ شال و روسری دادیم، هر دوی این دستگاه‌ها برای چاپ، الزامی هستند.
دستگاه پلاتر که شما می‌خواهید فراهم کنید کاملاً بستگی به میزان سفارش، مساحت و هزینه‌ای که مدنظر گرفتید دارد. برای دستگاه پلاتر نمونه‌های مختلفی با تعداد هدهای متفاوت وجود دارد که شما بسته به نیاز خود باید آن را انتخاب کنید.

دستگاه چاپ روسری برای کسب و کارهایی که به چاپ روی تیشرت، روسری، کیف و … نیاز دارند، بسیار مفید است.

در اینجا تمامی نکات لازم برای راه اندازی یک کارگاه شال و روسری به شکل ویدیو برای شما آورده شده است.

راهنمای خرید دستگاه سابلیمیشن شال و روسری

شرکت فتوبهمن اولین شرکت در حوزه فروش دستگاه چاپ سابلیمیشن و فروش دستگاه چاپ شال و روسری است.

دستگاه‌های چاپ روی پارچه در ابعاد مختلفی وجود دارد و نکته‌ای که باید توجه داشت این است که ابعاد دستگاه چاپ شال و روسری با نیاز شما همخوانی داشته باشد. برای خرید دستگاه چاپ سابلیمیشن روی شال و روسری دو اولویت قرار دارد، یک قیمت دستگاه  که با توجه به قیمت‌های موجود در بازار بهترین را شرکت فتوبهمن ارائه می‌دهد و دیگری مسئله ابعاد دستگاه است که با توجه به عرض قالب دستگاه موردنظر را انتخاب کنید.

دستگاه‌های چاپ شال با تکنولوژی جوهرافشانی از کارتریج‌های جوهر استفاده می‌کنند تا طرح را روی شال چاپ کنند. جوهر بر روی پارچه پاشیده می‌شود و طرح با لایه‌لایه کردن رنگ‌های مختلف جوهر ایجاد می‌شود.

دستگاه‌های چاپ شال با تکنولوژی دای-سابلیمیشن از رنگ‌های خاصی استفاده می‌کنند که با استفاده از حرارت بر روی شال منتقل می‌شوند. رنگ بر روی کاغذ انتقال چاپ می‌شود و سپس کاغذ بر روی شال قرار داده می‌شود و با استفاده از حرارت، طرح روی پارچه منتقل می‌شود.

هر دو نوع دستگاه چاپ شال، می‌توانند طرح‌های با کیفیت و جزئیات دقیقی را تولید کنند و می‌توانند بر روی انواع مختلف پارچه‌ها چاپ کنند. این دستگاه‌ها به طور عمده توسط تولیدکنندگان پارچه، طراحان مد و کسب و کارهای چاپ سفارشی استفاده می‌شوند.

نکات مهم هنگام خرید دستگاه چاپ روسری

شرکت‌های معتبر برای برنامه‌های تبلیغاتی از شال و روسری استفاده می‌کنند. در ابتدا حتماً باید اهداف خود را برای خرید دستگاه چاپ شال و روسری مشخص کنید. البته دستگاه‌های شرکت فعال فتوبهمن قابلیت چاپ انواع پارچه را دارد. یکسری نکات است که باید قبل از خرید اطلاع داشته باشید:

  • قیمت محصول از مهم‌ترین مواردی است که باید در اولویت قرار بگیرد
  • بررسی گرماژ کاغذ سابلیمیشن
  • توجه به جوهر مخصوص سابلیمیشن
  • خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه

کلندر چاپ پارچه

کلندر چیست؟

دستگاه کلندر یک دستگاه انتقال‌دهنده حرارت است که عمده کار آن با ایجاد فشار نمد و حرارت سیلندر باعث انتقال رنگ به روی پارچه می‌شود.

روش کار دستگاه کلندر به این صورت است که کلندر دارای سیلندر غلتکی حاوی روغن است و المنت‌ها باعث داغ شدن روغن و انتقال حرارت یکنواخت سیلندر می‌شوند.

نمد وظیفه ایجاد فشار را انجام می‌دهد و به دور سیلندر می‌چرخد. حرارت سیلندر و فشار نمد باعث تعمیر و انتقال رنگ از روی کاغذ به روی پارچه می‌شود.

کاربردهای دستگاه کلندر چیست؟

دستگاه کلندر با نام دیگر دستگاه ترانسفر چاپ پارچه نیز نامیده میشود. همان طور که از اسمش پیداست این دستگاه وظیفه انتقال یا ترانسفر بر روی پارچه را دارد. 

دستگاه کلندر چاپ پارچه جهت چاپ روتختی، رومبلی ، پرده ، روسری ، چاپ تیشرت ، چاپ روبالشی، چاپ رمیزی و … بسیار مناسب می‌باشد.

کلندرهای موجود  شرکت فتوبهمن:

اگر شما قصد راه اندازی کارگاه و خرید دستگاه کلندر چاپ پارچه را دارید شما می‌توانید مقاله دستگاه کلندر نسل 4  و  یا دستگاه کلندر نسل 5 را مطالعه کرده و با شماره درج شده تماس بگیرید و ثبت سفارش کنید.

دستگاه چاپ روسری

امروزه عموماً دستگاه‌های کلندر نسل 4 و کلندر نسل 5 است که به فروش می‌رسد و مورد استفاده قرار می‌گیرد زیرا این کلندر ها قابلیت‌های خیلی بیشتری دارند و طی زمان به روز رسانی شده‌اند و خیلی از ایرادات آن‌ها گرفته شده است.

هر چه قطر سیلندر بیشتر باشد سرعت چاپ پارچه بالاتر می‌رود.

داخل سیلندر روغن است که توسط المنت‌هایی که در دور سیلندر می‌باشند داغ می‌شود.

همچنین سیلندرها در انواع تک جداره (نیمه روغن) و دوجداره (فول روغن) تولید می‌شوند.

عملکرد هر کدام از این سیلندرها چه است؟

سیلندر یا درام نیمه روغن زمان بیشتری برای داغ شدن می‌برد و روغن داخل سیلندر به میزان نصف است.

روغن بر اثر حرارت حجم آن بیشتر می‌شود که بعد از داغ شدن به صورت کامل و یا نیم پر داخل سیلندر را در برمی‌گیرد.

که دانستن این نکته برای خریداران کلندر حائز اهمیت است.

دستگاه‌های نیمه روغن چون داخل آن‌ها فضای خالی برای تولید گاز روغن وجود دارد دستگاه ایمنی نیستند.

مگر اینکه در خروجی سیلندر سیستم گاز گیر نصب شده باشد.

قیمت سیلندر تک جداره نسبت به دیگر سیلندرها کمتر است و در دستگاه چینی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوستانی که قصد خرید دستگاه تک جداره را دارند بسیار دقت کنند که دارای سیستم گاز گیر باشد چون گاز داخل سیلندر اگر خارج نشود باعث منفجر شدن سیلندر می‌شود.

دستگاه چاپ روسری

سیلندر (درام) دو جداره:

سیلندر دو جداره دارای دو قسمت است که دو لوله داخل هم است.

المنت‌ها جداره داخلی را داغ می‌کنند و روغن کل سیلندر را فرامی‌گیرد.

سرعت داغ شدن سیلندر دو جداره  بیشتر است و سیلندر بین 40 دقیقه تا 1 ساعت زمان داغ شدن آن است.

سیلندر تک جداره فول روغن:

روغن در این نوع سیلندر کامل است و بعد داغ شدن روغن و افزایش حجم روغن، روغن به مخزن خارجی منتقل می‌شود. سیلندر دو جداره فول روغن:

هر دو جداره سیلندر دارای روغن است و در زمانی که سیلندر گرم شده و روغن داخل سیلندر بیشتر شد روغن به مخزن بیرونی انتقال می‌یابد.

که در این مخزن دیگر گازی به جا نمی‌ماند  چون در مسیر خروج روغن به بیرون، گاز روغن گرفته می‌شود.

چرا داخل سیلندر دستگاه‌های کلندر از روغن استفاده می‌شود:

سیستم گرم کردن دستگاه کلندر توسط المنت انجام می‌گیرد و تعداد المنت‌ها در قطر سیلندر افزایش پیدا می‌کنند.

اگر المنت به تنهایی استفاده شود باید مدام روشن باشد و هزینه برق بالای خواهد داشت و برای همین از روغن استفاده می‌کنند.

روغن گرما را زمان بیشتری می‌تواند نگه دارد و گرمای یکنواختی به سیلندر می‌رساند و همچنین دفعات روشن شدن المنت‌ها را  کمتر می‌کند.

نمد در دستگاه کلندر چه کاری انجام می‌دهد؟

نمد ایجاد کننده فشار به روی کاغذ و پارچه است.

که با فشاری که به روی سیلندر ایجاد می‌شود رنگ روی پارچه انتقال میابد. سری جدید دستگاه‌های کلندر چاپ پارچه و امکانات این دستگاه:

دستگاه در دو عرض و قطر سیلندر زیر موجود است:

عرض  دستگاه با سیلندر قطر ۴۲، ۱۷۰ است و با سیلندر قطر ۶۰ عرض ۲۸۰ است.

سیستم سیلندر دستگاه دوجداره فول روغن است.

در این دستگاه روغن بعد از داغ شدن به مخزن خارجی منتقل می‌شود که در این دستگاه مخزن به جای بیرون بودن از دستگاه در داخل آن قرار دارد و همچنین در این دستگاه قسمتی قرار دارد که میزان غلظت روغن را حفظ می‌کند و همچنین گاز داخل سیلندر را خارج می‌کند.

نمد استفاده شده بر روی این دستگاه نومکس ایتالیا است که درصد پلیستر کمتری دارد و رنگ را به خود جذب نمی‌کند و همچنین نرمی که دارد مانع از حرکت نمد به سمتین می‌شود و همچنین ترانسفری یک دست و بدون مشکل را خواهد داشت.

دستگاه چاپ روسری

در این دستگاه سیستم برق برای امنیت بیشتر و دور بودن از گرمای سیلندر بر روی درب دستگاه قرار دارد.

این سیستم بیشتر بر روی دستگاه‌های ترک و یا ایتالیایی بود که بنا به سفارش شرکت پی بی چاپ برای امنیت بیشتر بر روی درب دستگاه قرار داده شده است.

بیشتر دستگاه‌های چینی سیستم برقشان بر روی بدنه است.

که گرمای سیلندر سیستم برق را دچار اختلال می‌کند و دفعات روشن بودن المنت را بیشتر می‌کند.

همچنین اختلاف دما در حین چاپ پارچه بیشتر می‌شود.

به‌طوری که در زمان شروع به کار دما ۲۰۰ درجه است ولی در حین کار و وسط کار گرما تا ۱۸۰ کاهش پیدا می‌کند که چاپی که شما در ابتدای کار می‌بینید با وسط کار اختلاف دارد.

در این سیستم که تجهیزات برقی بر روی بدنه قرار دارد تعدادی فن هم آن قسمت را خنک نگاه می‌دارند تا خللی در عملکرد سیستم برق به وجود نیاید.

تجهیزات برقی به کار برده شده بر روی این دستگاه، آلمانی می‌باشند که به مراتب عملکرد بسیار بالاتری از تجهیزات چینی دارند.

بر روی این دستگاه سیستم بازی گیر نمد به صورت اتومات وجود دارد.

در صورتی که نمد به سمتی بازی کرد سیستم به صورت اتومات بازی نم را می‌گیرد.

این کار مانع از به هم ریختن پود پارچه و کشیدگی پارچه  به طرفین می‌شود.

که این کار در موارد در چاپ روسری بسیار مهم است که پود پارچه به هم نخورد. کاغذی که بعد از چاپ بر روی میله بادی جمع می‌شود در هنگام خروج در قسمت جدیدی که روی دستگاه قرار داده شده قرار می‌دهیم و به خارج از دستگاه هدایت می‌کنیم. میز کار دستگاه به طول ۲ متر است.

قطعاتی که بر روی میز کار قرار دارد به شرح زیر است:

قسمت رول پارچه بازکن بر روی میز کار قرار دارد.

بیشتر دستگاه‌ها برای باز کردن رول پارچه میله‌ای را قرار داده‌اند که به داخل پارچه می‌رود.

ولی برخی از پارچه‌ها، مقوای وسط مناسبی ندارند که میله داخل آن قرار بگیرد.

برای همین منظور سیستم باز کردن سبدی بر روی این دستگاه قرار داده شده است.

که با قرار دادن پارچه داخل سبد پارچه در یک مسیر به حرکت خود ادامه می‌دهد.

چاپ پارچه

همانطور که گفته شد اگر نمد در دستگاه بازی داشته باشد باعث برهم ریختن پود پارچه می‌شود.

در برخی از دستگاه‌های چینی برای جلوگیری از بازی نمد این قسمت را بصورت دستی انجام می‌دهند که در حین کار دشواری‌هایی را به همراه خواهد داشت.

ولی در سری جدید دستگاه‌ها به صورت اتومات این کار انجام می‌گیرد و نیازی به دخالت دست نیست.

نمد یکی از اجزای بسیار مهم در دستگاه کلندر است.

برای مراقبت از نمد زمانی که سیلندر دستگاه داغ است بنا به هر دلیلی برق برود نمد را می‌توان بصورت دستی بصورت کامل از روی سیلندر جدا کرد.

که حرارت سیلندر باعث سوختن و آسیب رسیدن به نمد نشود.:

  1. صفحه نمایش ال سی دی دستگاه
  2. تنظیم میزان فشار کاغذ پشتیبان
  3. سیلندر یا درام دستگاه
  4. نمد ایجاد کننده فشار به روی کاغذ و پارچه
  5. کاموایر خارج کننده کار چاپ شده به بیرون دستگاه
  6. تنظیم کننده میزان فشار پرس دستگاه
  7. تهویه هوا برای خارج کردن دودهای خروجی از چاپ
  8. مخزن روغن بیرونی
  9. تسویه کننده روغن و خروج گاز تولید شده داخل سیلندر
  10. توسط این پیچ در صورت رفتن برق نمد را بصورت دستی از روی سیلندر جدا می‌کنند
  11. سیستم بازی گیر اتومات نمد
  12. لوله بادی برای جمع کردن کاغذ ضایعات پشتیبان

سوالات متداول

بیشترین سوالات شما

جواب به این سؤال کاملاً بستگی به نوع دستگاهی که شما انتخاب کرده‌اید دارد.
برای مثال شما اگر چاپ سابلیمیشن کار می‌کنید و می‌خواهید محاسبه کنید که در طول روز چند متر می‌توانید چاپ بزنید ابتدا باید دید که شما چند دستگاه دارید و یا اینکه هر دستگاه دارای چند هد است.

به طور کلی اگر شما 3 دستگاه پلاتر 2 هد داشته باشید و یک دستگاه کلندر قطر سیلندر 60 توانایی این را دارید که در طول روز 3000 متر پارچه چاپ بزنید.⏪

ویدیو های مرتبط

قیمت دستگاه

شما می‌توانید برای دریافت قیمت با کارشناسان فروش ما در تایم کاری تماس بگیرید و سؤالات خود را بپرسید. شرکت فتوبهمن واردکننده و فروشنده انواع دستگاه‌ها و ملزومات چاپ است. در شرکت فتوبهمن تمامی دستگاه‌ها و ملزومات چاپ ابتدا توسط تکنسین‌ها و کارشناسان حرفه‌ای خود مورد تست و استفاده قرار می‌گیرند و بعد از آن اقدام به فروش قرار می‌گیرند. در نتیجه شما می‌توانید با اطمینان کامل خرید دستگاه پرس حرارتی و دیگر ملزومات چاپ خود را به شرکت فتوبهمن بسپارید. لازم به ذکر است که فتوبهمن تمامی آموزش‌های لازم برای وارد شدن در صنعت چاپ را به صورت کاملاً رایگان داخل سایت خود قرار داده تا شما بدون مشکل بتوانید در این صنعت کسب درآمد کنید.

شماره تماس :

داخلی: 222

شماره شرکت: 91304646-021

شماره تماس: 09335556636

اگر پیشنهاد یا نظری دارید آن را به ما راسال کیند

نظرات مشتریان

سلام ما در کارگاهمان چند سالی است که از دستگاه چاپ روسری شرکت فتوبهمن استفاده می‌کنیم و به همین جهت توانستیم در عرض مدت کوتاهی بخش کارگاهی را توسعه دهیم و مشتریان بیشتری جذب کنیم. قطعاً استفاده از دستگاه‌های باکیفیت به رشد کسب و کارتان کمک شایانی می‌کند.
بهنام بهزاد پور
بهنام بهزاد پور
سلام وقت بخیر خدمت مجموعه زحمتکش فتوبهمن - 4 دلیل اصلی وجود دارد که ما در از این نوع دستگاه چاپ شال و روسری فتوبهمن استفاده کرده‌ایم: 1- انتقال دادن سریع چاپ 2- قیمت به صرفه و مناسب 3- برق مصرفی پایین 4- پشتیبانی
سیروس دوست طلب
با سلام و خسته نباشید خدمات مجموعه فتوبهمن خواستم نظرم رو در مورد دستگاه چاپ روسری بگم که خداروشکر با توجه سرعت بالای چاپ، رنگ پذیری بسیار عالی و هزینه پایین چاپ که داشتیم توانستیم در مدت زمان کوتاه به موفقیت چشمگیری برسیم. با تشکر
حمزه اسماعیلی
حمزه اسماعیلی
تشکر میکنم از گروه فتوبهمن که در رابطه با راه اندازی کارگاه چاپ روسری راهنمایی کردند و توانستیم با حداقل هزینه دستگاه ها را با قیمت مناسب سفارش دهیم و تجهیزات لازم را تهیه کنیم. با توجه به انکه شرکت فتوبهمن اولین شرکت در حوزه دستگاه های چاپ است انتخاب اول ما هم این شرکت بود.
تهمینه جاوید
تهمینه جاوید