دستگاه پیکسل زن یک دستگاه پرس است که برای پرس و حک زدن روی مواد مختلف از جمله چوب، فلز، پلاستیک، چرم، شیشه و سنگ استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از یک پرس بسیار نازک و دقیق، قابلیت برش و حک دقیق را روی سطوح مختلف فراهم می‌کند. دستگاه پیکسل زن به دلیل دقت بالا و سرعت پرس، در صنایع مختلفی از جمله صنایع چوب، فلز، پلاستیک، تبلیغاتی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیکسل چیست؟

پیکسل (Pixel) به معنی عنصر تصویری کوچکی است که در تصویر دیجیتالی وجود دارد. هر تصویر دیجیتالی از مجموعه‌ای از پیکسل‌ها تشکیل شده است که هر کدام دارای رنگ و شدت نور مشخصی هستند. برای نمونه، تصویر صفحه نمایش کامپیوتر شامل مجموعه‌ای از پیکسل‌ها است که با ترکیب رنگ و شدت نور آن‌ها، تصویر نمایش داده می‌شود. در طراحی و توسعه وب، پیکسل به عنوان یک واحد اندازه‌گیری استفاده می‌شود که برای تعیین ابعاد و موقعیت المان‌های گرافیکی در صفحه وب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پیکسل  یک شیء دکوری در ابعادِ کوچک است که استفاده‌های گوناگونی دارد و به این جهت محبوب است چون طرح‌های زیبا و متنوعی را می‌توانید روی آن چاپ بزنید.
از تولید پیکسل زمان زیادی می‌گذرد اما یک چند سالی می‌شود که این محصول در ایران طرفداران زیادی به ویژه در نوجوانان و جوانان پیدا کرده است. خوبی پیکسل‌ها این است که شما می‌توان با کمترین هزینه ممکن خودتان این محصول را چاپ و تولید کنید. 
در ادامه در مورد دستگاه چاپ پیکسل توضیح خواهیم داد.

پیکسل

کاربرد پیکسل

پیسکل از محصولاتی است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این محصول در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد برای مثال: بعضی افراد طرح دلخواه یا شخصیت سینمایی دلخواه خورد روی پیکسل چاپ می‌زنند و به روی کیف، تیشرت، جامدادی یا … وسایل شخصی خود وصل می‌کنند. 
از کاربرد دیگر پیکسل را می‌توان در صنایع تبلیغات مثال زد. بعضی افراد لوگوی شرکت خود را روی پیکسل چاپ می‌زنند و به عنوان تبلیغ استفاده می‌کنند.

همچنین لازم به ذکر است که پیکسل‌ها انواع مختلفی دارند برای مثال پیسکل دربازکن که می‌تواند درب نوشابه یا نوشیدنی هارو باز کند، پیکسل مغناطیسی که به یخچال یا وسایل آهنی می‌چسبد و پیکسل جاکلیدی یا پیکسل چوبی و … که به محبوبیت این محصول می‌افزاید.

دستگاه چاپ پیکسل

همان طور که از اسم دستگاه چاپ پیکسل مشخص است، این دستگاه کار چاپ پیکسل را انجام می‌دهد. فرایند چاپ پیکسل نیز بسیار آسان است و در کمتر از 1 دقیقه 1 پیکسل با کیفیت بالا را چاپ می‌کند. این دستگاه دارای 3 قطعه است که قطعات پیکسل را به هم دیگر وصل می‌کند. 
 دستگاه پیکسل ‌زن هیچ سیم برقی ندارد و با کشیدن اهرم، به راحتی چاپ پیسکل صورت می‌گیرد. اندازه قالب این دستگاه 44 میلی متر است و شما می‌توانید روی پیکسل هایی با این اندازه چاپ بزنید.

دستگاه پیکسل زن ریلی | فتوبهمن با گارانتی
دستگاه پیکسل زن ریلی فتوبهمن | گارانتی دار

ویدیوی مرتبط

خرید دستگاه پیکسل‌زن

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت و خرید دستگاه پیکسل زن با کارشناسان ما در ارتباط باشید

داخلی 203 شماره شرکت: 91304646-021

شماره همراه: 09101465165